Skador

Modulen Skador ger full kontroll på skadeprocessen. Du får tillgång till de verktyg som behövs för automatisering, reservsättning, kostnadshantering, utgiftshantering, betalningsbehandling, återbetalning, loggbok för händelser och skadehistorik till exempel. Du får också funktioner för rapportering och analys, du kan hantera stora händelser och skadesamband och självklart kan du även koppla modulen till tredjepartssystem.

Skadedesigner

Skapa och adiministrera skadetyper och automatisera skadehanteringsprocessen.

Externa integrationer

Landsspecifika integrationer, t ex koppling mot gemensamt skaderegister

Integrationer mot olika CRM och datavaruhuslösningar

Tillägg till Skador

 

Användare

Här registreras de parter som interagerar med systemet, till exempel kunder och mäklare.

Webboffice

Webboffice är för dig som inte har en egen font-end lösning. Webboffice ger dig en digitaliserad process för dina användare.

Samarbete

Skapa uppgifter manuellt eller automatiskt som en del av affärsprocessen.

Import & export

Importera och exportera valda affärsobjekt mellan olika i2i-miljöer.

Kundkorrespondens

Bygg mallar för din kundkommunikation och välj distributionskanaler.

Behörighet

De personer som jobbar i systemet ska ha olika roller. Här sätter du upp regler för behörighet.

Batch

Automatiserar stora volymer av data genom schemalagda batchkörningar.

BI

Affärsinformations-rapporter för uppföljning, statistik och bearbetning.

API-integration

Exponerar i2i-komponenter som kan användas av andra externa system.

Välkommen att höra av dig!

Tycker du att det verkar intressant? Hör gärna av dig så berättar vi mer!

Håll koll på oss!

Designad av Nerdicon | www.nerdicon.se